Saturday, March 21, 2009

~belacan nyer hal..~


olla....yeeeee..hehe..humm geram tol line celcom truk la time mlm2 ..so susah sikit nak post blog..neway..wanna shared about wut happen yesterday.......citenyer gini..momi was in d mood to prepare laksa swk for dinner. Itz kinda my family fav. food lah...so...mekorng kuncu2nyer dengan paksa rela la menulung apa nok patut..rebus ayamnyer..masak kuahnyer..goreng telur..celur mee-hoon..opppsss...tgh syok2 masak..belacannyer mane?? adu..du..du..nok tinggal hanyalah sebesar 3 ibu jari adik aku darjah 1 tu jer..maka dengan selamber yaya...aku lah d suruh membeli belacan cap cabik merah...grrr..malas na asa..dahlah pakei short kedak apek boyat.ngerepak "onggon" lah ku tek..ambik kunci keta trus trun d bah...tgh mbak ati "terluka" hehe (dipaksa meli belacan) terhibur juak ati nangga langit ptg nok sungguh beautifool di luar....asa romantic ja nangga sunset...





opps..teringat ku ngan belacan cap cabik merah ya tek..dgn kelajuan 60km/j (menambah2 jak tok..hehe) aku mbak keta pecut trus ke kedai yang berhampiran..asa too fast too furious jak aku..haha..kak ya cepat2 gik ku balit umah.......sampai jak d rumah...........




dah ku agak.tok jak nok tinggal..seperiuk kuah laksa..beberapa biji limau..n 3 atau 4 cebisan isi ayam....argghhh...manas asa aku..huhuh...tangga daknya nya.gelojoh ade makan sik da belacan pun gasak jak....ish isk isk.


muka aku nok frust makan laksa swak ngan belacan nok ku baru beli tek..huhuhuhu.......

1 comment:

  1. hehehe.. sabar jak ler.. nang gia la nasibnya org2 yg biasa disuruh ke kedei beli brg tok.. ;D

    kmk biasa amat dah ler terkenak.. rasa nak gantong jak driving lesen ya ;p

    ReplyDelete